dijous, 21 de febrer del 2013

Caixa i llibreta per receptes


Caixa per guardar receptes

Fa uns quants dies vaig fer una caixa per guardar les receptes de cuina que retallo de les revistes i una llibreta on poder enganxar les receptes que m'interessen i que busco per internet (sobretot receptes dolces, de pastissos, galetes, magdalenes...)

Us penjo fotografies de la caixa i de la llibreta.

Com a base per fer la llibreta vaig utilitzar un petit quadern de dibuix amb les pàgines de cartulina blanca, que em va costar 0'60€. I per fer la caixa, vaig decorar la d'un puzzle vell que teníem a casa. 


Llibreta per enganxar receptes

Hace unos cuantos días hice una caja para guardar las recetas de cocina que recorto de las revistas y una libreta donde poder pegar las recetas que me interesan y que busco por internet (sobretodo recetas dulces, de pasteles, galletas, magdalenas...)

Os cuelgo fotografías de la caja y de la libreta.

Como base para hacer la libreta utilicé un pequeño cuaderno de dibujo con las páginas de cartulina blanca, que compré por 0'60€. Y para hacer la caja, decoré la de un viejo puzzle que teníamos en casa.